سه شنبه 28 فروردین 1403

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مالک وطن‌خواه، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه صندوق امداد ولایت با مجوز رسمی بانک مرکزی و باهدف پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و دیگر اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است گفت: جذب سپرده‌های قرض‌الحسنه از خیران برای ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار از طریق این صندوق انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۴۸۶ فقره وام از طریق صندوق امداد ولایت استان گیلان با مبلغ ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت‌شده است افزود: از مجموع ۱۰ هزار و ۴۸۶ نفر، هفت هزار و ۷۸۶ نفر به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت و دو هزار و ۷۰۰ نفر هم با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از منابع صندوق نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کرده‌اند.
 وطن‌خواه بابیان اینکه تاکنون ۳۵ نفر از مردم و به‌ویژه نیکوکاران در صندوق امداد ولایت گیلان سپرده‌گذاری کرده‌اند خاطرنشان کرد: سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت به دو صورت ویژه و عادی انجام می‌شود تصریح کرد: سپرده‌گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده‌گذار انجام و در سپرده‌گذاری ویژه که از یک‌میلیون تومان است تعرفه سپرده از سوی سپرده‌گذار تعیین می‌شود.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان گیلان افزود: تسهیلات پرداختی به نیازمندان در قالب وام‌های کارگشایی، اشتغال، مسکن، معیشت و حل مشکلات اساسی زندگی محرومان بوده است.
وی از دیگر اهداف تأسیس صندوق امداد ولایت را اشاعه سنت قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض اشاره کرد و ادامه داد: قرض‌الحسنه واقعی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد است که به نفع محرومان انجام می‌شود.
وطن‌خواه بابیان اینکه همه اقشار به‌ویژه خیران می‌توانند در صندوق امداد ولایت کمیته امداد سپرده‌گذاری کنند گفت: کمیته امداد همواره تلاش می‌کند تا خدمات بی‌منت و با شرایط آسان به محرومان ارائه دهد بنابراین از همه مردم و نیکوکاران انتظار داریم تا در این مسیر همچنان یاریگر کمیته امداد باشند و با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت این نهاد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.
شایسته ذکر است صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان گیلان واقع در رشت – بلوار صابرین – نرسیده به گل باغ نماز – جنب آزمایشگاه فنی مکانیک خاک هرروز از ساعت ۳۰/۷ تا ۳۰/۱۴ آماده ارائه خدمات است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil