جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در کارگاه آموزشی دو روزه ویژه روحانیون مستقر، مدیران، کارشناسان و اساتید گفتمان های دینی که با محتوای چهل سالگی انقلاب و طبق دستورالعمل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیه) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقش محوری و تعیین‌کننده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام در ۴ دهه را انکارناپذیر دانست و تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه ما این است که انقلاب اسلامی را با همه فراز و نشیب‌ها به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

این مقام مسئول تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم برای الهام گیری از روحیه انقلابی گری آن حضرت برشمرد و افزود: به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه(س) باید حرمت این ایام حفظ شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گرامیداشت ایام الله دهه فجر جزء فرهنگ انقلابی و دینی ما و نشأت گرفته از شعائر اسلامی و دینی است، مطرح کرد: ثمره انقلاب اسلامی دست یافتن به شعائر دینی و آموزه‌های راهگشای اسلام است و پیروزی حیات‌بخش انقلاب اسلامی با دادن خون هزاران شهید به دست آمده که این آموزه‌ها و معارف دینی در صدر تفکرات و خط مشی مبارزات قرار داشته و دلیل اصلی پیروزی شکوهمند انفلاب اسلامی همین تفکر و ارزش بوده است.
حجت‌الاسلام یاری مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبعیت مردم از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضور در صحنه‌های مختلف باعث استحکام و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: البته این شکوه و عظمت به آسانی به دست نیامده است به طوری که در این ۴۰ سال دشمنان بارها تلاش کرده اند که ملت غیور ایران اسلامی را از تحت حاکمیت نظام ولایی خارج ساخته و نظام طاغوتی را حکمفرما کنند و نتوانسته اند.
وی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه های دشمنان سربلند بیرون آمده، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی این ۴ دهه همواره رو به جلو حرکت کرده به طوری که امروز انقلاب به سرتاسر منطقه و جهان صادر شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل ماندگاری و تأثیرگذاری ویژه انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا همین ویژگی دینی آن بود، تصریح کرد: اتکای به خداوند متعال و قطع امید از یاری غرب و شرق در انقلاب اسلامی سبب شد انقلاب به پیروزی رسیده و ملت ایران از دوران سیاه رژیم ستم‌شاهی به دوران نور و روشنایی انقلاب و نظام اسلامی هجرت کنند.
این کارگاه‌های آموزشی به منظور توجیه و توان بخشی اقشار تأثیرگذار جهت تبیین مواظع انقلاب و نقش مردم و امام خمینی(ره) و آگاهی نسبت به توطئه های دشمنان به‌ویژه جنگ اقتصادی و تلاش برای ایجاد زندگی مطلوب با سبک زندگی اسلامی در روزهای ۱۳و ۱۴ بهمن با حضور حجت‌الاسلام مظلومی زاده و حجت‌الاسلام عارفی اساتید اعزامی از حوزه علمیه قم در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil