شنبه 15 اردیبهشت 1403

 به گزارش روابط عمومی،مهندس دقیق مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان در گفتگو با برخی از اصحاب رسانه از بهره برداری 16پروژه آموزشی و20پروژه استاندارد سازی گرمایشی و 12 پروژه آسفالت محوطه مدرسه همزمان با چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت،یاد و خاطره امام عزیز  و شهدای گرانقدرافزود:عزت ملت ایران مرهون رهبری عالمانه معمار کبیر انقلاب و فداکاریهای دلاورانه ملت ایران،ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آنان است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تصریح نمود:تقارن دهه فجرامسال با ایام فاطمیه(س)فرصتی برای بیان معارف و سیره فاطمی و تشریح دستاورده های انقلاب اسلامی  است.
وی ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوھمند انقلاب اسلامی تصریح نمود: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین اصل انقلاب و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند آن است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت: انقلاب اسلامی، عزت آفرین و تأثیرگذاری آن در جهان بی نظیر است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: 16 پروژه آموزشی با اعتبار بیش از90 میلیارد ریال در شهرستان های استان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.
مهندس دقیق تصریح نمود:علاوه بر این تعداد پروژه ها  که شامل 12 فضای آموزشی با 59 کلاس درس،دو سالن ورزشی،بازسازی زمین ورزشی و احداث کانون فرهنگی تربیتی با اعتباری بالغ بر90میلیارد ریال می باشند، آسفالت محوطه 20مدرسه با اعتباری بالغ بر75 میلیارد ریال و12 پروژه استاندارد سازی سیستم‌ های گرمایشی با اعتباری بالغ بر 19 میلیاردریال نیز در دهه مبارک فجر افتتاح  می شوند.
 وی در پایان تصریح نمود: در دهه نور امسال در مجموع48 پروژه با 132 کلاس درس با زیربنای بالغ ۳۱ هزار و ۸۴۰ مترمربع با اعتبار هزینه شده به مبلغ 185 میلیارد ریال تحویل دانش آموزان و مردم فهیم استان گیلان می شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil