شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سردار سید ضیاء الدین حزنی  در آئین یادواره 32 شهید والامقام دهستان کیسم آستانه اشرفیه اظهار داشت : مدیریت صحیح امام راحل (ره) در جنگ تحمیلی موجب شد تا همه اقشار جامعه حضوری پرشور در جهت پاسداری از آرمانهای انقلاب و نظام مقدس ما داشته باشند.
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی تنها جنگی در دنیاست که تمام اقشار جامعه در آن حضور داشتند تصریح کرد : این امر موجب شده تا جنگ تحمیلی با هیچ جنگی در دنیا قابل مقایسه نباشد.
سردار حزنی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت : در دوران جنگ تحمیلی همه مردم و مسوولین ما حضور داشتند و شهیدان بسیاری در راه حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب تقدیم آرمانهای نظام مقدس ما شد.
وی با اشاره به اینکه با گذشت چند دهه از دوران دفاع مقدس هنوز هم شاهد شهادت جانبازان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی هستیم اظهار داشت : حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس وظیفه مهمی است که همه ما برعهده داریم و باید در این خصوص دقت کنیم.
گفتی است در ادامه این آئین که با حضور فرماندار ، نماینده مردم ، مسوولین ادارات و نهادها ، نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع علی ابن ابیطالب روستای کیسم آستانه اشرفیه برگزار شد ،شرکت کنندگان با مداحی و سینه زنی بار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاقی دوباره بستند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil