جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ در این نشست که با حضور مهندس آموئی مدیر مخابرات منطقه گیلان ،مهندس شکری نماینده مردم شهرستانهای ماسال،رضوانشهر و تالش، مهندس عامر فرماندار شهرستان ماسال ، رضوانشهر و تالش ،مهندس رحمدل مدیر ارتباطات استان و جمعی از مدیران و بخشداران منطقه حضور داشتند ،وضعیت ارتباطی و مخابراتی آن شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار ماسال در نشست با مدیر منطقه مخابرات گیلان ،با اشاره به برخی از دغدغه های عمومی در خصوص دکل های مخابراتی،  اظهار داشت:بررسی های علمی و مجوزهای سازمان استاندارد و مقررات ملی مبین این موضوع است که دکل های مخابراتی هیچ گونه ضرری برای افراد ندارند.
محمد جواد عامر ادامه داد: مزیت این دکلها افزایش ارتفاع و به طبع آن فاصله بیشتر با سطح زمین و پوشش بیشتر مخابراتی است که همواره در شهرستان ماسال دارای این مشکل بوده ایم و مردم و گردشگران از عدم پوشش آنتن تلفن همراه گله مند بوده اند. در همین راستا این فرمانداری با پیگیری های ویژه وبا کمک مقامات استانی و کشوری توانست مجوزهای لازم برای احداث دکل­های مخابراتی درشهرستان ماسال را دریافت نماید.
مدیر مخابرات منطقه گیلان  نیز در این نشست با تایید سخنان فرماندار ماسال در زمینه دکل های مخابراتی، افزود:  امروز حامل خبر خوبی برای مردم  شهرستان ماسال می باشیم که پس از مدتها تلاش مجموعه مسئولین شهرستان و پیگیری های استانی شرایطی فراهم آمد که عملیات اجرایی افزایش ارتفاع دکل 24 متری شهرداری ماسال به 42 متر و احداث دکل  دهستان شیخ نشین بخش شاندرمن با ارتفاع 48 متر از هفته آینده آغاز گردد.
مهندس آمویی با بیان اینکه با اجرای این پروژه پوشش مناسبی در خصوص آنتن دهی و رفع  مشکلات شهر ماسال و مسیر ییلاقی و دهستان شیخ نشین خواهیم داشت، افزود: با اجرای کافوهای نوری که آخرین سیستم ورژن مخابراتی محسوب می شود، پیش شماره ماسال از 44 به 43 تغییر خواهد کرد که مزیت اصلی این کافوها سرعت بالا در شماره گیری و امکان ارتباط تصویری بین دوطرف بر روی تلفنهای ثابت خواهد بود.
در ادامه این نشست محمود شکری نماینده مردم تالش رضوانشهر ماسال در مجلس شورای اسلامی با تشکر از مدیر مخابرات منطقه گیلان در خصوص احداث دکل های مخابراتی و ارتقای آنتن دهی تلفن همراه در سطح ییلاقات، ابراز امیدواری کرد:  احداث دکل های مخابراتی برای ارتقای آنتن دهی 13 روستای شهرستان نیز به زودی نهایی شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil