جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار در این نشست با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در عرصه های مختلف جامعه گفت: جامعه ما یک جامعه دین مدار بوده و همه موظف به تقویت روحیه و غیرت دینی در جامعه هستیم.

وی تقویت روحیه و غیرت دینی را عامل اساسی در کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: یکی از مهمترین کانون های تقویت روحیه دینی، بقاع متبرکه و مساجد هستند.
فیضی تاکید کرد: نیروی انتظامی رودبار همواره در کنار اداره اوقاف برای ایجاد امنیت در بقاع متبرکه و مراسم مختلف حضور دارد.
وی تلاش و نقش سازمان اوقاف را در توسعه، ارتقا و حفظ فرهنگ دينی ارزشمند خواند و خاطرنشان ساخت: نگاه اسلام به وقف بیانگر تاثيرگذاری این سنت در حفظ فرهنگ دينی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی خود باعث ناکامی دشمن در ضربه زدن به انقلاب و کشور است گفت: اوقاف می‌تواند با برنامه های مختلفی که دنبال می‌کند، بصيرت را در مردم نهادينه کند.
فیضی از آمادگی نیروی انتظامی رودبار برای همکاری در اجرای مراسم مختلف در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: کارکنان و خانواده کارکنان نیروی انتظامی رودبار نیز از برگزاری کلاس های حفظ قرآن و سبک زندگی اسلامی استقبال می کنند.
حجت الاسلام رهبر شاد، رئیس اداره اوقاف رودبار نیز از همکاری نیروی انتظامی رودبار در حفظ امنیت بقاع متبرکه قدردانی کرد و گفت: بدون همکاری نیروی انتظامی اجرای بسیاری از برنامه های سازمان اوقاف در رودبار امکان پذیر نیست.
وی با توجه به مسافر پذیر بودن رودبار گفت: اداره اوقاف شهرستان با همکاری نیروی انتظامی برنامه های متنوعی برای جذب گردشگر به بقاع متبرکه رودبار دارد.
رئیس اداره اوقاف رودبار، خواستار تشکیل کمیته امنیت و حفاظت از بقاع متبرکه شد و گفت: در این راه خدام افتخاری بقاع متبرکه می توانند با تحت آموزش قرار گرفتن کارشناسان نیروی انتظامی به این نیرو در شهرستان کمک کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil