شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ درجلسه کارگروه توسعه مدیریت درمان گیلان که کلیه روسای مراکز درمانی و کارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان حضور داشتند دکتر شهدی نژاد مدیردرمان استان از روسای مراکز درمانی خواست برای افزایش رضایت پرسنل و بیمه شدگان تلاش مضاعف نمایند.

دکتر شهدی نژاد یکی از الویت های مهم کاری مدیریت درمان گیلان را سلامت جسمی و روحی همکاران عنوان نمود و اظهار داشت افتخار ماست که مدیران با انضباط ، علمی و پرتلاش داریم.
ایشان موفقیت های اخیر مدیریت درمان به ویژه در اجرای طرح های مهم کشوری مثل طرح نظام ارجاع داخلی ، حذف دفترچه در مراکز ملکی و طرف قرار داد و مکانیزه نمودن خدمات و.. مدیون زحمات روسای مراکز درمانی و پرسنل پرتلاش دانست و ابراز داشت که باید ضمن قدردانی از تلاش های همکاران همچنان در راستای ارتقاء خدمات درمانی بکوشیم و برای جلب رضایت بیمه شدگان تلاش نماییم.
شایان ذکر است که در این جلسه پیرامون تعمیم و گسترش سیستم مدیریت کیفیت ایزو در سطح کلیه مراکز درمانی تابعه ، گسترش نظام ارجاع و نوبت دهی و استفاده بهینه از منابع و رعایت انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه ها بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil