پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در نشست شورای فرهنگی روستا و محلات بندرانزلی که با حضور، امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئولان شورای و مدیران مدارس و دیگر مسئولان شهرستان بندرانزلی برگزار شد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در خصوص طرح شورای فرهنگی روستا و محلات بندرانزلی بیان داشت: شورای فرهنگی روستا و محلات با تعامل در مدارس این شهرستان سعی دارد تا بتواند با اشاعه فرهنگ دینی در مقابله با آسیب های اجتماعی گام های مؤثری بردارند و دانش آموزان را در این مسیر هدایت کنند.

وی تأکیدکرد: تشکیل شورای فرهنگی روستاها و محلات تنها وظیفه شان انجام کار فرهنگی است و هیچ دخالتی در کار مسئولان صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه ۴۵۰ مدرسه در روستاهای گیلان در طرح شورای فرهنگی روستاها قرار دارند، اذعان داشت: با توجه به اینکه حدود ۱۰ هزار دانش آموز با این طرح ارتباط می گیرند می توانیم در عرصه ارتقاء فرهنگ دینی به موفقیت مورد نظر دست یابیم.
حجت‌الاسلام جمال یاری با بیان اینکه طرح شورای فرهنگی روستاها از ابتکارات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان است، خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت احیای برخی از مناسبت های مذهبی مغفول مانده در روستاها، هدف از این طرح، انجام امور فرهنگی با استفاده از ظرفیت مدارس و آموزش و پرورش در روستاهای گیلان است.
وی با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه و تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی، مطرح کرد: در طول هفته روحانیون می توانند جلسات فرهنگی با دانش آموزان را در هرنقطه از روستا با استفاده از ظرفیت های آن روستا برگزار کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امروز همه مردم نگران فرزندانشان هستند و برای کاهش نگرانی عمومی جامعه نیازمند همکاری بیش از پیش روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس روستاها هستیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil