جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در کارگاه طراحی پوستر «فجر و امید به آینده» که در رشت برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه ایام الله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: دهه فجر امسال باید ویژه تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه دار کردن جشن چهل سالگی انقلاب،افزود:با حضور گسترده مردم در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به دشمنان ثابت خواهیم کرد که خواب شوم آنان درباره پایان کار نظام مقدس جمهوری اسلامی بی تعبیر خواهد ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، ایام الله دهه فجر را فراموش نشدنی دانست و خاطرنشان کرد:این روزهای باشکوه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و سرافراز ایران ماندگار است و دشمنان را سرشکسته تر و مایوس تر می کند لذا باید زمینه مردمی بودن برنامه های چله انقلاب را فراهم کنیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه وظیفه انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل های آینده داریم،گفت:امروز انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه همچنان با نشاط و سرزنده و پایدار بوده و دلیل توطئه های پی در پی دشمن همین پویایی و حیات انقلاب است.
وی اقدامات فراگیر و اثرگذار در حوزه فرهنگ را مورد توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تصریح کرد:کارهای فرهنگی با رویکرد هنر در زمینه انقلاب و دفاع مقدس اثرگذاری بسیار زیادی دارد و با توجه به اینکه در آستانه 22 اسفندماه،روز بزرگداشت مقام شهدا هستیم،از هنرمندان استان می خواهیم به مقوله ایثار و شهادت بپردازند.
پاکاری با بیان اینکه ویژه برنامه های 22 اسفندماه طی یک هفته در استان برگزار می شود،اضافه کرد:با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز بزرگداشت مقام شهدا از سال 82 وارد تقویم رسمی کشور شد،اما امسال چهارمین سال است که این روز به صورت ویژه به جامعه معرفی و گرامی داشته می شود لذا از ایده های تجسمی هنرمندانی در حوزه ایثار و شهادت استقبال می کنیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil