جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حاشیه نشست اضطراری راهداری زمستانی که با حضورمعاون و روسای ستادی حوزه راهداری و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای تابعه برگزار شد طی سخنانی گفت: بالغ بر10هزار تن شن و ماسه برای برفروبی محورهای استان در وقوع احتمالی برف پیش رو ذخیره شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان؛ این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به  اهداف برگزاری نشست عملیات اضطراری راهداری زمستانی گفت: بررسی میزان آمادگی تجهیزات و توانمندی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانها در زمان وقوع بحران، برنامه ریزی جهت استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی، پیش بینی و تعیین شهرستانهای معین جهت پشتیبانی عملیات عملیات راهداری در صورت نیاز،بررسی میزان ذخیره سوخت و دپوی شن و نمک در راهدارخانه های سطح استان و نیز بررسی کارشناسی نقاط ضعف و قوت عملیات برفروبیهای صورت پذیرفته و ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مرکز مدیریت راههای استان از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بود.
مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس افزود: 42 اکیپ راهداری با 475 نفر نیروی راهدار و با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده اجرای عملیات راهداری زمستانی و خدمت به عموم مردم می باشند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز 25 راهدارخانه در سطح استان جهت مقابله با پیامدهای بارش برف پیش رو خبر داده و گفت: در صورت بارش شدید، تمام توان، امکانات و تجهیزات راهداری استان بر جلوگیری از انسداد محورهای شریانی به عنوان اولویت نخست متمرکز خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان نمود: گاهاً در ایام بارش برف تردد هموطنان بدون تجهیزات محورها موجبات ایجاد اختلال در امر برفروبی به موقع اکیپهای راهداری می گردد. لذا از هموطنان می خواهیم حتی الامکان در ایام بحران  و بارش برف در صورتی که ناچار به تردد در محورها هستند حتما تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و نیز نحوه از نحوه استفاده از آن نیز آگاه باشند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil