جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حيدر محمدي " در جلسه هماهنگی ستادی برپايي نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی كه با حضور معاونان ستادي و رؤساي پليس‌هاي تخصصي در ستاد فرماندهي انتظامي گيلان برگزار شد با اشاره به اينكه ستادهای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در تمام شهرستان‌هاي استان شکل گرفته افزود: عمده فعالیت‌هاي برگزاري مراسم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي باید با کمک تشکل‌های مردم‌نهاد اتفاق بیافتد.
این مقام‌ انتظامی تصريح كرد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌های معاند با تبلیغات سوء و مسموم سعی در مخدوش کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند، لذا باید با توجه به شرایط حساس کنونی با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر مراسم پیروزی ایام الله دهه مبارک فجر هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.
وي گفت: باتوجه به برپايي نمايشگاه دستاوردهاي چهل سالگي انقلاب اسلامي، فرماندهی انتظامی استان گيلان نيز در کنار دیگر دستگاه‌ها و ادارات دولتی در این نمایشگاه حضور چشم‌گير خواهد داشت.
سرهنگ محمدي ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده با توجه به محدودیت‌های زمانی و مکانی به اختصار اهداف و ماموریت‌های پلیس براي شهروندان به نمايش گذاشته شود.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه پلیس مردم محور یکی از مهم‌ترین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: پلیس جامعه محور همیشه در کنار مردم برای گسترش چتر امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کند.
وي اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی کشور ايران به تنها يي در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاد و براي رسيدن به آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي در برابر تمامي ناملايمات سياسي و اقتصادي ايستادگي كرد.
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گيلان در پايان خاطرنشان كرد: نمایشگاه دست‌آوردهای انقلاب اسلامی‌ در محل پیاده‌رو فرهنگی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت از یکم تا هفتم بهمن ماه سال جاری با حضور حداکثری ادارات و نهاد‌های دولتی برگزار خواهد شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil