جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ روهام قلیچی از برگزاری سمینار « زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی» برای مدیران عرصه های مختلف اقتصادی در گیلان خبر داد و گفت: با پیشرفت روز افزون فعالیتهای اقتصادی در فضای مجازی عقب ماندن از فناوری الکترونیکی در فضای کسب و کار آنهم در عصر سرعت تکنولوژی به نفع کشور نیست.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان یکی از مسیرهای ورود به این فناوری را کدینگ محصولات و خدمات در سامانه دانست و تشریح کرد: در این سمینار محورهای آشنایی با  کسب و کارهای الکترونیکی و نحوه  استفاده مطلوب از شماره گذاری کالا و خدمات   برای معرفی یک برند یا محصول در بازارهای ملی و جهانی برای مخاطبین با حضور اساتید  برجسته گفته خواهد شد.
وی ادامه داد:بکارگیری فناوری‌های جدید برای برقراری ارتباطات زنجیره‌ای بین سازندگان، فروشندگان، عرضه‌کنندگان و به‌طور کلی ارائه دهندگان کالا و خدمات از یک سو و خریدار و مصرف‌کننده یا به‌طور کلی مشتری از سوی دیگر منجر به اتخاذ استراتژی بهتر، بهینه‌سازی کالا و خدمات، کاهش هزینه‌ها و گشودن کانال‌های جدید در فضای کسب و کار است.
این مسئول حذف فاصله بین مبدأ و مقصد کالاها و خدمات  را از مزایای دیگر قرار گرفتن کالا و خدمات در فضای تجارت الکترونیکی برشمرد و اظهار داشت: در دنیای کنونی با بروز فناوری مجازی، موقعیت جغرافیایی معنا ندارد و تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی بوجود می آورد که موفقیت در این فرایند، منوط به مدیریت و تعریف استراتژی روزآمد و حرفه‌ای است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان درپایان ضمن دعوت از علاقمندان به توسعه فعالیت و نقش آفرینی در حوزه اقتصادی، توصیه و تاکید کرد: ورود حرفه ای در این عرصه و کاربرد آن موفقیت را دو چندان  خواهد کرد و دنیای دیگری در فضای اقتصادی مهیاست که از سرعت و فرصت آکنده است که متناسب با ملاحظات بین‌المللی با درک و شناخت از فضای ارتباطات، کسب و کار شما رونق می گیرد.
گفتنی است سمینار « زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی» را ویژه مدیران عامل ، مدیران مالی ، اداری، پشتیبانی و IT مورخ 30 دیماه 97 برگزار خواهد کرد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4245 3-013 تماس حاصل فرمایند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil