پنج شنبه 9 فروردین 1403

سرهنگ " رحیم شعبانی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پي دریافت پرونده شکایت خانمي مبني بر اخاذي و كلاهبرداري از وی به مبلغ 230 میلیون ریال، شناسائی و دستگیری عامل یا عاملان این کلاهبرداری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی محل اختفاء کلاهبردار شدند افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی کلاهبردار را که به جرم مواد مخدر در زندان شهرستان لاهیجان بود، شناسائی کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد تصریح کرد: کلاهبردار با مشاهده اسناد، شواهد و قرائن به بزه انتسابی اعتراف و دو نفر از همدستان خود را که در زندان بودند معرفی کرد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه پس از سير مراحل قانونی متهمان به مدت 72 ساعت برای انجام تحقيقات جامع در اختيار كارآگاهان پلیس آگلاهی قرار گرفتند اظهار داشت: متهم در اعترافات خود اعلام داشته که تمامی مشخصات و تاریخچه زندگی شاکیه را از برادر قربانی که در زندان بود اخذ کرده و ضمن آشنایی و جلب اعتماد وی، با وعده رفع مشکلات ناشی از نگرفتن مهریه از همسرش و تعلیق حبس برادرش در قالب کارمند دادگستری و سازمان حمایت از زندانیان به دفعات مختلف در مجموع 230 میلیون ریال از وی پول دریافت کرده و پول‌ها را بلافاصله به کارت‌های همدستانش در زندان منتقل می‌کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تصریح بر اینکه متهم به 4 فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از 145 میلیون ریال به این شیوه در زندان از افراد دیگر اعتراف کرد گفت: متهمان 35 ،40 و 39 ساله با تشكيل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil