جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " مجيد رسول‌زاده " گفت: اهميت رسانه در دنياي امروز بر هيچ كس پوشيده نيست امروز ما در دنياي زندگي مي‌كنيم كه از آن به عنوان دهكده جهاني و اتاق شيشه‌اي نام مي‌برند.  
وي ادامه داد با پيشرفت تكنولوژي و علوم ارتباطي كليه رفتارها و عملكرد ما در معرض ديد و قضاوت عموم است افزود: امروزه با استفاده از گوشي‌هاي هوشمند و تكنولوژي‌هاي نوين سرعت تبادل اطلاعات و اخبار بسيار افزايش يافته است و اين سرعت بالا هم مي‌تواند به عنوان تهديد باشد و هم فرصت.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: تهديد در اين مقوله از آن جهت كه انتشار اخبار نادرست و ناقص مي‌تواند بار رواني منفي در جامعه ايجاد كند و باعث تشويش اذهان عمومي شود و فرصت از آن جهت كه با اطلاع‌رساني سريع و دقيق از به وجود آمدن شايعات و اخبار كذب و نادرست جلوگيري شود.
سرهنگ رسول‌زاده خاطرنشان كرد: كيفي‌سازي خبر نياز امروز دنياي رسانه است كه بايد به آن توجه كرد و با آگاهي و پرورش اخبار مي‌توان به آن رسيد.
لازم به ذكر است كارگاه يك روزه اطلاع رساني و رسانه با حضور معاونان و رابطان اجتماعي شهرستان‌هاي  شانزده‌گانه، پليس‌هاي تخصصي و معاونت‌هاي فرماندهي انتظامي استان در معاونت تربيت و آموزش اين فرماندهي برگزار شد.
گفتني است در كارگاه يك روزه ضمن توجيه و مرور دستورالعمل‌هاي نظام اطلاع‌رساني، شركت كنندگان با تكنيك‌هاي عمليات رواني، چگونگي تهيه و ارسال خبر و تهيه عكس خبري آشنا شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil