جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش ایثار گیلان و نقل از خبرگزاری ایکنا، محمدمهدی مظفری، سرپرست فرمانداری رضوانشهر امروز، ۱۰ دی ماه در نشست هماهنگی و تمهید مقدمات یادواره شهدا،اظهار کرد: یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر ۲۹ دی ماه سالجاری همزمان با ایام فاطمیه در رضوانشهر برگزار می‌گردد.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان رضوانشهر افزود: به پاس قدردانی از زحمات شهدای عزیزمان که جان خودشان را برای حفظ نظام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ما آسایش و امنیت داشته باشیم، بنابراین وظیفه ماست برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم و ارادت خودمان را به شهدا و خانواده‌های معظم شهدا نشان دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهی، امام جمعه رضوانشهر نیز در این نشست گفت: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری آموختند و تبعیت از رهبری، حفظ و ترویج این روحیه ایثار در وصیت همه شهدا به وضوح دیده می‌شود.
وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا یعنی تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام و جدیت جهت دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ روحیه مجاهدت است.
قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار و اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان گفت: تمام تلاش مجموعه ستاد برگزاری یادواره و سپاه براین است تا این یادواره به بهترین نحو برگزار شود.
وی با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شهید و برگزاری یادواره شهداء، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست، اگر وصیت نامه شهداء به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند، این فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و در بین جوانان گسترش پیدا خواهد کرد.
مراسم یادواره شهدای والامقام شهرستان رضوانشهر روز شنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امین السلطان غریب بنده (ع) برگزار گردد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil