جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش ایثار گیلان،عبدالله پاکاری در این دیدار جانبازان هشت سال دفاع مقدس را الگوی صبر و بردباری برای جامعه دانست و اظهار کرد:جانبازان که با جراحات حاصل از آن دوران روزگار سختی را می‎گذرانند، نمونه‎ای عینی از فداکاری و ایثار در جامعه ما هستند.

وی از جانبازان به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود:جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در دفاع از اسلام و انقلاب از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پررنگ در عرصه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه جانبازان بهترین الگوی استقامت برای نسل جوان و نوجوان ما هستند،عنوان کرد:جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش،نیازمند این الگوهای متعالی هستند.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در اجرای طرح سپاس،خاطرنشان کرد: جانبازان با فداكاری و از دست دادن بخشی از سلامتی خود، امنيت و آرامش را برای مردم ما به ارمغان آوردند و امروز همه ما در مقابل ايثارگری و مجاهدت اين عزيزان مسئول هستيم و وظيفه داريم در جهت خدمتگزاری شايسته به آنان و ترويج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه كوشا باشيم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil