پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ به اطلاع  می رساند در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان 7 تن گوشت گرم از فردا 10 صبح روز سه شنبه مورخ 11/10/97 در برخی  از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان با آدرس مشخص با قیمت مصوب هرکیلو ران 37500 تومان و هرکیلو سر و دست 36500 تومان
 که در شهرستان رشت: توسط فروشگاه های هفت واقع  در جاده لاکان ،  شهید بهشتی( سه راه قاسمیه ) ، امین الضرب  و  فروشگاه های جانبو واقع در در خیابان انصاری ، معلم ، پاستوریزه و حمیدیان  توزیع میگردد.
وهمچنین گوشت قرمزمنجمد در این مرحله در سایر شهرستانهای گیلان نظیر؛ املش، سیاهکل، ماسال ،شفت، آستارا،آستانه اشرفیه ، سنگر، تالش، صومعه سرا ، رودسر، رودبار و رضوانشهر نیز  از طریق فروشگاه های هفت و جانبو توزیع خواهد شد.
البته در این مرحله بعلت تعدد شعبات این فروشگاه ها در شهرستانهای لنگرود (فقط درفروشگاه هفت :خ امام و بسیج فروشگاه جانبو :خ حافظ و نورانی) ، انزلی(فقط در فروشگاه هفت :خ شهداوغازیان فروشگاه جانبو:خ معلم و مطهری ) و لاهیجان (فقط در فروشگاه هفت :خ شهدا و نیما**فروشگاه جانبو : خ آزادگان و کاشف شرقی) توزیع می گردد.
لذا ضمن حضور بازرسین این سازمان  به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 124 گزارش نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil