جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش روابط عمومي گاز گيلان - عليرضا ناظمي رئيس اداره گاز منطقه يك رشت اظهار نمود: اداره گاز منطقه يك رشت با داشتن 280 ايستگاه گاز شامل 8 دستگاه ايستگاه CGS، 30 دستگاه TBS، 229 ايستگاه صنعتي و 13 جايگاه CNG و بخصوص وجود ايستگاههاي نيروگاه سيكل تركيبي گيلان و شهر صنعتي رشت و شهرك صنعتي سپيدرود به همراه 75 مشترك دو پوندي ، بيشترين تعداد ايستگاهها و مشتركين عمده را در كل استان دارا مي باشد.

وي در اين باره توضيح داد: امسال عليرغم مشكلات، با تلاش شبانه روزي پرسنل واحد ابزار دقيق اين اداره، سرويس ساليانه ايستگاهها در زمان مقرر به اتمام رسيده و هم اكنون آماده استقبال از زمستان هستيم.
ناظمي با بيان اينكه سرويس دوم ايستگاهها نيز بزودي آغاز مي شود افزود: پروژه افزايش سايز رگولاتور ايستگاههاي TBS ، نصب تردولت و ترموپاكت ايستگاههاي صنايع ، عمليات تغذيه سوخت رسان هيتر CNG بعد از كنتور از جمله كارهائي است كه همزمان در ايستگاهها انجام شده است .
رئيس اداره گاز منطقه يك رشت همكاري با واحدهاي اندازه گيري ، بازرسي ، HSE و .... در خصوص بازديد و بازرسي از ايستگاهها ، تعويض كنتورها ، آرشيوگيري ، برگزاري مانورها و ... ، همكاري در وصول مطالبات و قطع و وصل مشتركين عمده بدهكار، همكاري در پروژه بهينه سازي مصرف سوخت هيتر، گازرساني به مشتركين عمده جديد و همكاري در وصلي گرم هاي مرتبط، نظارت بر عمليات عمراني انجام شده در محوطه ايستگاهها از قبيل نصب كانكس نگهباني و سپس نصب انشعاب گاز و دستگاه ژنراتور گازي در فلكده، تعميرات ساختمان و محوطه ايستگاهها را از ديگر كارهائي عنوان نمود كه در ايستگاهها به انجام رسيده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil