جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه وعضوکمیسیون بهداشت مجلس در دیدار از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان خدمات الکترونیک درمان سازمان تامین اجتماعی را ستود و ازتلاش های مدیر عامل فقید سازمان در ارتقاء درمان سازمان تقدیر کرد.
در این دیدار دکتر قربانی حذف نسخه الکترونیک در مراکز ملکی و طرف قرار داد ،تشکیل پرونده الکترونیک بیماران و همچنین ارجاع بیماران به مراکز تخصصی تامین اجتماعی را گامی موثر برای ارتقاء درمان دانست و ابراز امیدواری نمود با تلاش های انجام شده شاهد تسریع این خدمات در سطح کل کشور باشیم.
نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه از حامیان ارتقاء درمان کشور است تلاش های مدیر عامل فقید سازمان دکتر نوربخش در ارتقاء کمی و کیفی درمان سازمان را بسیار موثر و راهگشا دانست. ایشان همچنین به موضوع لغو قرار داد برخی از بیمارستانهای خصوصی در استان اشاره نمود و اظهار داشت که به جد پیگیر مطالبات بیمه شدگان استان در این زمینه خواهد بود.
شایان ذکر است که در این دیدار دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گزارشی از فعالیتهای درمان سازمان به ویژه خدمات الکترونیک درمان سازمان ارائه نمود و تاکید کرد بهترین راه بهبود و ارتقاء درمان در سطح کشوراجرای نظام ارجاع و توجه به پزشکان به عنوان  خط مقدم درمان است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil