پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

مهندس آموئی با ارائه گزارشی از وضعیت مخابرات شهرستانهای حوزه انتخابیه جناب مهندس شکری ، تالش را از شهرستانهای پیشرو در ارائه خدمات و سرویسهای مخابراتی به مردم منطقه دانست و افزود: همکاران ما در سراسر استان علی الخصوص شهرستان تالش با جدیت تمام بطور شبانه روز در خدمت مشتریان عزیز و مردم شریف منطقه هستند و تلاش ما بر این است تا با ارتقاء سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان با کسب رضایت خدا و مشتریان ، در ردیف استانهای طراز اول کشور قرار گیریم.

وی با اعلام رضایت از همکاری متقابل دستگاههای اجرایی شهرستان و مخابرات ، ابراز امیدواری کرد که با گسترش شبکه فیبرنوری در همه نقاط تالش ، شهر الکترونیک را عملیاتی کنیم .
 مهندس شکری با ابراز رضایت از عملکرد مخابرات ، روحیات مهندس آموئی  را ستودنی دانست و اظهار داشت: مخابرات گیلان بدور از هیاهوی سیاسی و رسانه ایی ، کارهای خود را به نحو مطلوبی پیگیری و هدف گذاری کرده است و من از عملکرد مخابرات در استان و شهرستانهای تالش و تابعه رضایت دارم.
در این جلسه مقرر گردید با همکاری سایر حوزه های ارتباطی ، مخابراتی و فناوری اطلاعات ، نسبت به گسترش شبکه های مخابراتی در حومه شهر و بعضی از روستاهای فاقد ارتباط ، بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil