جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان توجه به حساسیت و ظرافت امور صنفی را ضروری دانست و خطاب به هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان، تاکید کرد: عملکرد و استراتژی شما به سرعت در جامعه تاثیر می گذارد بنابراین همواره بایستی خود نظارتی و خود ارزیابی ازعملکرد اتحادیه ها و صنوف مختلف داشته باشید.

وی با تاکید برضرورت افزایش و تشدید نظارت ها در بازار، عنوان کرد: هر گونه آلایندگی باید از اصناف، کسبه و بازاریان آبرومند پاک شود لذا از تشدید نظارت ها و بازرسی ها نباید صاحبان صنوف مکدر و دلگیر شوند.
دکتر دلق پوش با بیان اینکه هر گاه ضعفی یا خلاء ای را در حوزه اصناف مشاهده کنم قاطعانه ورود می کنم، ادامه داد: بر اساس ضوابط قانونی همه ما در مقابل مردم مسئولیت داریم و جدای ازهمه مسائل، از منظر جایگاه حقوقی موظف به دفاع از حریم قانونی اصناف هستم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به لزوم همت مضاعف و قاطعیت در امور بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی نیازمند یک اتاق اصناف قدرتمند در گیلان هستیم تا با اقتدار بر وضعیت بازار استان نظارت کند و از هرگونه اخلال و بی نظمی در بازار پیشگیری و وضعیت بازار را به خوبی سامان دهد و اطمینان و آرامش را در بازار به صورت مستمر بهبود دهد.
متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان این نشست از راهیابی مجدد جلال الدین محمد شکریه در انتخابات جدید اتاق اصناف کشور، ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: افرادی که مسئولیت می پذیرند، وظیفه سنگینی دارند و باید با سایر دستگاه ها تعامل داشته باشند و این تعاملات باید مبتنی بر اصول مدیریتی و چارچوب قانونی باشد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil