چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در حاشيه مراسم افتتاحيه دوره بصيرت كه با حضور دادستان دادسراي نظام گيلان، جانشين فرماندهي انتظامي استان و جمعي از مسؤولان ارشد انتظامي برگزار شد، " سيد قاسم عبداللهي " با بيان اينكه دوره بصيرت يك فرصت خير، براي درك بهتر حقايق است گفت: بصيرت در لغت به معناي دانايي، هوشياري و يك بينايي توأم با عقل و خرد است.

وي با بيان اينكه دوره بصيرت از برنامه‌هاي حائز اهميت ناجا است افزود: بصيرت يك ديد عميق در درك بهتر حقايق است.
عبداللهي با اشاره به كارآمد بودن دوره بصيرت در پيشبرد ماموريت‌هاي پليس تصريح كرد: روزآمدي و ارتقاء امكانات پليس بايد همگام با معرفت، حرفه آموزي و بصيرت كاركنان اين مجموعه باشد.
دادستان دادسراي نظام استان گيلان با اشاره به آيه 20 سوره جاثيه كه مي‌فرمايد " منبع بصيرت و دانايي، كتاب قرآن است " بيان داشت: تمامی راه‌هاي آگاهي و بينايي توام با عقل و خرد از سوي قرآن است و شرط برخورداري از بصيرت، يقين می‌باشد.
در ادامه این مراسم جانشين فرماندهي انتظامي گيلان گفت: نياز به بصيرت در تمام فصول زندگي امری الزامي و ضروري است.
سرهنگ " علي اصغر اميري " با تاکید بر لزوم برگزاری چنین دوره‌هایی برای کارکنان ناجا افزود: در اين دوره‌ها فرماندهان، رؤوسا، معاونان و كاركنان نيروي انتظامي زير نظر مربيان مجرب مراكز علمي و فرهنگي كشور، آموزش‌هاي لازم را با هدف افزايش سطح بينش سياسي و ديني فرا ‌مي‌گيرند.
اين مقام انتظامي دوره بصيرت را يك توفيق الهي براي كاركنان نيروي انتظامي دانست و خاطرنشان كرد: برگزاري دوره‌های بصیرت اثرات مثبت و قابل توجهي در تعالي معنوي كاركنان پليس دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil