جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ در نشستی با حضور مهندس بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، مهندس احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، معاونین برق منطقه ای گیلان، فرزام صفت مدیرکل اقتصادی، مصباحی مدیرکل جذب و سرمایه گذاری و زاهدی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری گیلان در سالن کنفرانس شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، چالش های صنعت برق استان بررسی شد.

مهندس احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از گزارش جامع و کامل برق منطقه ای گیلان تشکر کرد و افزود: مهمترین واقعیت موجود، عدم اطلاع و آگاهی مردم از تفاوت بین برق منطقه ای  و توزیع نیروی برق می باشد و صنعت برق که رسالت و هدف آن بسیار ارزشمند است و پایه های توسعه کشور به این صنعت بستگی دارد می بایست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص را به نحو شایسته انجام دهد.
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان تلاش برای قوام و پایداری شبکه صنعت برق را ضروری دانست و گفت: مهمترین بحث ایجاد هماهنگی بین توزیع و تولید برق است. در شرایط فعلی برای اجرای پروژه های برق منطقه ای گیلان بهترین شیوه این است که دنبال تامین منابع مالی باشیم و فاینانس داخلی (ماده 56) یکی از منابع مهم برای سرمایه گذاری است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه می تواند راهگشا باشد.
وی افزود: وظیفه ما به عنوان نماینده دولت در استان، کمک برای پیشگیری از آسیب شبکه های موجود، تغییر مواردی از محتوای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از طریق هیات دولت، استفاده از ظرفیت های ماده 56، فروش اوراق و جلب نظر بخش خصوصی برای تامین منابع و احداث پروژهها و همچنین همراه ساختن سازمان برنامه و بودجه برای دست یابی به این مهم می باشد.
این گزارش حاکی است مهندس احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از کارکنان صنعت برق استان که به صورت گمنام  و شبانه روزی در تلاش هستند و برای مشترکین قابل لمس نیست و همچنین شرکت برق منطقه ای گیلان که برخورد مناسبی با ارباب رجوع و سایر موضوعات محوله دارد تشکر و قدردانی کرد و افزود این صنعت نیازمند توجه ویژه جهت تحقق اهداف و سرمایه گذاری می باشد و کمک و همراهی با صنعت برق را از وظایف اصلی خودمان می دانیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil