جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری با اشاره به اینکه همه ما در برابر عظمت خانواده های شهدا احساس کوچکی می کنیم،افزود:همه مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و ادامه راه شهیدان موفق و سربلند باشند.

این مقام مسئول،با اشاره به اينکه قرآن کريم پاداش شهدا را غیر قابل تصور می داند،تصریح کرد: جای شهدای امت پيامبر اسلام(ص) فردوس اعلاست که تنها مخصوص شهدا و صديقين است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، شهدا و ایثارگران را قهرمانان و افتخارآفرینان اصلی نظام دانست که نامشان همواره بر تارک تاریخ و نظام جمهوری اسلامی می درخشد و گفت: ایثار و فداکاری خانواده های شهدا نیز در دوران دفاع مقدس و سال های بعد از آن بی بدیل است.
وی امنيت و آسايش به وجود آمده در كشور را مديون ايثارگری ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد:ملت شريف ايران وفادار به نظام و شهدا هستند و آنها را الگوی خود قرار می دهند.
پاکاری یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران روحیه ای وصف ناشدنی به ما می دهد و همه مسئولان و آحاد ملت به شما افتخار می کنند؛ چرا که این استقلال و امنیت در کشور مدیون فدارکاری های بی دریغ شماست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین با خانواده های شهیدان «روبیاتی»، «دستگه» و «هاشمی» دیدار و گفتگو کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil