جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش به ریاست معاون امور عمرانی استاندار گیلان برگزار شد.
علی اکبر اوسط مقدم در این نشست با اشاره به وقوع برخی حوادث طبیعی و تاثیر منفی آن گفت : ساماندهی رودخانه ها باید اصولی و با نقشه های کاربردی انجام شود تا در سیلاب های دیگر ساکنین حریم رودخانه دچار خسارت نشوند .
اکبری مقدم اضافه کرد : برای احداث راه روستایی پی سرا جوکندان که به اثر جاری شدن سیل کاملا تخریب شده مسئولان دستگاه های اجرایی به ویژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی فرماندار و مسئولان شهرستانی جهت مطالعه و احداث مسیر جاده ای هر چه زوددتر اقدام کنند.
اکبری مقدم حفظ امنیت را یک ضرورت در جهت تحقق حقوق شهروندی خواند و با بیان اینکه حفظ جان و مال مردم باید به دقت از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد، هرس درختان در معابر ،نصب علایم راهنمایی و رانندگی،جلوگیری از وقوع سیلاب و توجه به نیازمندی های اساسی مردم را نمونه ای از این امر خواند.
وی جنگل ها را ثروتی بزرگ برای کشور دانست و گفت : هر چند تامین برق برای شهروندان و روستائیان برای ما بسیار ضروری است اما در کنار آن نباید به این ثروت خدادی و ملی خسارت وارد شود.
اکبری مقدم با بیان اینکه در جریان سیل اخیر چندین بار به شهرستان تالش سرکشی نموده ام، از تلاش دیگر دستگاه های خدمات رسان در جریان این حادثه تقدیر کرد و گفت : همه این تلاش های بی منت به مردم آسیب دیده از وظایف ذاتی و اداری نهادها است که تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.
وی خطاب به شهرداران و دهیاران خاطرنشان کرد : برای پیشبرد اهداف توسعه گرایانه از افکار نخبگان علمی،پیشکسوتان و صاحبان اندیشه استفاده و از نامه نگاری های غیر ضروری پرهیز شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil