چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی،پروژه خیّری سه کلاسه کارگاهی هنرستان وحدت اسلامی بندر انزلی باحضور مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان،نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی،سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی افتتاح شد.

دکتر علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان  در این مراسم  با برشمردن خدمات ارزشمند زوج خیّر رحیم موثق و همسرش سیمین موقراظهار داشت:خیّرین مدرسه ساز نقش مهمی در روند توسعه پایدار کشور دارند.
وی تصریح نمود: گام‌های نخست تکامل انسان‌ها در مدارس شکل می‌گیرد و این فضاها تأثیر زیادی  بر روند تکامل انسان دارند.
در ادامه نیز میرشمس مومنی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان انزلی پرداختن به آموزش و پرورش را مهم توصیف نمود و افزود:محور توسعه در کشور آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به نقش تعیین کننده خیرین در توسعه مدارس گفت: نوجوانان و جوانان مهم ترین سرمایه کشور هستند که باید به مسائل آموزشی آنان توجه شود.
 گفتنی است این کارگاه آموزشی با سه کلاس درس با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به همت  و توسط زوج خیّر « رحیم موثق » و همسرش « سیمین موقر » احداث و طی آئینی تقدیم دانش آموزان این هنرستان قرار گرفت.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil