پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت با حضور در منطقه یک شهرداری با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های جاری سطح منطقه و راهکارهای توانمند سازی جهت افزایش درآمد منطقه یک شهرداری با ناصر عطایی مدیر منطقه یک شهرداری دیدار نمود.
وی در این دیدار به بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت های سطح منطقه جهت بهبود روند اجرایی پروژه ها و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در راستای اجرای سیاست های شهرداری و همچنین تعامل تمام حوزه های مرتبط نظیر شهرسازی، مالی، حقوقی، اصناف و اجرائیات را به منظور بهبود و ارتقای وضعیت درآمدی منطقه، تاکید نمود.
ناصر عطایی مدیرمنطقه یک شهرداری رشت در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت خوب مهندس بهارمست در دوران سرپرستی اظهار داشت: منطقه یک شهرداری در سال گذشته موفق شد با تدابیر اتخاذ شده و همراهی شهروندان، بودجه پیش بینی شده این منطقه را به طور کامل محقق کند و امیدوارم با تلاش همکاران و اتخاذ سیاست های مناسب در سال جاری نیز بودجه به طور کامل محقق شود.
وی ادامه داد :اولین اقدام ما در شهرداری برای خدمت رسانی به مردم توجه به نیازهای عمومی مردم بود؛ ما با توجه به اینکه در میان و متن مردم بودیم نیازهای آنان را شناخته و طبق آن پروژه های خدماتی و رفاهی را آغاز کردیم.
عطایی اعتبار پیش بینی شده برای روکش معابر زیر ده متر و فرعی را ۱۲ میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: ۹ میلیارد تومان از ۱۲ میلیارد پیش بینی شده توسط بخش خصوصی و ۳ میلیارد آن هم با استفاده از توان سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری تامین و هزینه خواهد شد.
وی توجه به حوزه سرمایه‌ گذاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: حوزه سرمایه گذاری نسخه شفابخش در توسعه شهری است. اقدام راهبردی برای توسعه و آبادانی و خدمات رسانی به شهر تمرکز بر مقوله مشارکت در سرمایه ‌گذاری با بخش خصوصی در اجرای پروژه های خرد و کلان در سطح منطقه مورد تاکید است.
عطایی عنوان داشت: به منظور تامین درآمدهای منطقه یک شهرداری و به ویژه درآمد های پایدار تلاش جمعی مدیران و کارکنان شهرداری و مشارکت شهروندان امری ضروری است و موضوع مهمی که در دستور کار و برنامه های پیش روی منطقه یک در زمینه تامین درآمدها به وجود آمده است، توجه و نگرش مدیریت شهرداری در زمینه تکیه بر پایدار سازی درآمد های شهرداری می باشد که با بهره گیری از قوانین موجود می بایست در حال حاضر این کار پیگیری شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil