پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " مهدي صاحب ساده‌كار "در اولين روز برگزاري كارگاه مهارت آموزي كسب و كارهاي اينترنتي پليس گيلان بيان داشت: در اين دوره 5 ماهه؛ فراگيران با فنون و روش‌هاي علمي و عملي مبتني بر كسب و كارهاي نوين در فضاي مجازي آشنا و آموزش‌هاي لازم را در خصوص كارآفريني و توليد ثروت در راستاي توسعه اشتغال پايدار دريافت مي‌كنند.
وي با بيان اينكه استارت آپ يك نهاد انساني است كه براي ارائه يك محصول يا خدمت جديد در شرايطي كه ابهام بالايي وجود دارد، به وجود آمده است افزود: وظيفه مهم در راه اندازي يك كسب و كار، تحقيق براي اعتبار ارزيابي و توسعه ايده يا مفاهيم آن كسب و كار است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه چالش‌هاي راه اندازي يك شركت نوپا، سرمايه، نيروي انساني و هزينه‌هاي پايه مثل اجاره دفتر و منشي است اظهار داشت: برخي از شركت‌هاي نوپا براي كاهش اين هزينه‌ها از دفتر كار مجازي استفاده مي‌كنند.  
سرهنگ ساده‌كار افزود: با توجه به اين واقعيت‌ها دفتر تحقيقات كاربردي پليس استان تلاش كرد تا با مهارت آموزي كاركنان وظيفه زمينه جذب و اشتغال آنان را در حوزه كسب و كارهاي اينترنتي با كمترين سرمايه فراهم آورد.
دفتر تحقيقات كاربردي پليس گيلان در پايان خاطرنشان كرد: بر اساس توافق صورت گرفته با مركز پارك علم و فناوري استان؛ فراگيراني كه در طي دوره امتيازات علمي، مهارتي و موفقيت بسيار خوبي را كسب كنند از طريق اين مركز در اختيار مراكز رشد و فن بازار قرار مي‌گيرند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil