چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

عبدالله پاکاری،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با والدین شهیدان علیپور که در شهرستان املش صورت گرفت،دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را روحیه بخش دانست و اظهار کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا به ویژه والدین این بزرگواران نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است و پای عهد و آرمان خود نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده است.

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری،ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها را یک افتخار بزرگ دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و گفت:شهدا و ایثارگران رسالت خودشان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به انجام رساندند و همواره از نظرگاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاد و خاطره ملت ایران می مانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،امنیت کشور را مدیون شهدا و خانواده آنها دانست و عنوان کرد:عزت،امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها،رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.
وی با بیان اینکه افتخار ما خدمت به خانواده معزز شهداست،متذکر شد:دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه والدین برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی جهت تلاش و فعالیت بیشتر است.
پاکاری، با تصریح بر اینکه والدین شهدا مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند،خاطرنشان کرد:خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و ما باید پیرو خط این عزیزان باشیم.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil