پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ حسن هادیزاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت در گفت و گویی اظهار داشت: انواع خط کشی های طولی به حجم تقریبی ۶۰ هزار متر طول به شکل ممتد و منقطع، هم چنین خط کشی های عرضی به حجم تقریبی ۲۰۰ مترمربع شامل بلوک عابر، ایستگاه اتوبوس و بیش از ۲۰ عدد کف نوشتار در ماه گذشته در سطح شهر رشت انجام شده است.
به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، حسن هادیزاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت در گفت و گویی اظهار داشت: انواع خط کشی های طولی به حجم تقریبی ۶۰ هزار متر طول به شکل ممتد و منقطع، هم چنین خط کشی های عرضی به حجم تقریبی ۲۰۰ مترمربع شامل بلوک عابر، ایستگاه اتوبوس و بیش از ۲۰ عدد کف نوشتار در ماه گذشته در سطح شهر رشت انجام شده است.
هادیزاده افزود: خط کشی های طولی در سه شکل گرم، دو جزیی و سرد به شکل ممتد و منقطع با توجه به نوع بستر و رده عملکردی معبر در طول سال در سطح شهر انجام می گیرد.
وی با اشاره به اینکه خط کشی های دو جزیی و گرم با توجه به قیمت و کیفیت آن اغلب در معابر شریانی و اصلی درجه یک انجام می گیرد افزود: این خط کشی ها به صورت مکانیزه و با گلاسبید (دانه های شیشه ای) و با عرض ۱۵ سانتی متر و ضخامت فیلم خشک ۱۵۰۰ میکرون (برای رنگ دوجزیی) و ۳۵۰ میکرون (برای رنگ سرد) انجام می شود.
هادیزاده عنوان داشت: بزرگراه های خلیج فارس، شهدای گمنام، شهید قلی پور، شهید بهشتی، شهید مدرس و خرمشهر از معابری هستند که خط کشی ممتد کنار میانه وسط و دو خط منقطع مسیر تردد، به تازگی در آن ها با رنگ های دوجزیی و سرد اجرایی شده و همچنین خیابان هایی مانند ولی عصر(عج)، شهید انصاری و امام نیز از جمله معابر اصلی هستند که با رنگ های مذکور خط کشی شده اند.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری رشت خاطرنشان کرد: خط کشی های عرضی نیز در شکل بلوک های عابر که با عرض ۵۰ سانتی متر و طول ۳ متر و هم چنین بستر سرعت کاه ها جهت آشکار سازی انجام شده و همچنین انواع کف نوشتارها که شامل کلماتی مانند "آهسته" ، "سرعت کاه" ، " احتیاط" ، "مدرسه" و... با رنگ دو جزیی سفید و زرد اجرا شده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil