سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، دکترمیرشمس مومنی‌زاده امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهم شهرستان در اشتغال روستایی 93 میلیارد و 853 میلیون تومان است که 52 میلیارد و 934 میلیون تومان ابلاغ شده که از این مبلغ 8 میلیارد تومان طرح معرفی کردیم که 104 درصد آن توسط بانک‌ها مصوب شده است. 21 میلیارد و 245 میلیون تومان قراردادمنعقد شده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در اشتغال فراگیر سهم شهرستان رشت 222میلیارد تومان است که تاکنون 173 طرح به ارزش 148 میلیارد و 98 میلیون تومان معرفی شده، تاکنون قرارداد 29 طرح به مبلغ 20 میلیارد و 780 میلیون تومان منعقد شده و 26 طرح به ارزش 19 میلیارد و 628 میلیون تومان هم پرداخت شده است.
مومنی‌زاده ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، گفت: اولویت نظام و دولت ساماندهی اقتصاد، بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال است که باید در اولویت امور قرار گیرد. در چنین شرایطی که دولت تسهیلات خوبی را برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و رونق اقتصادی اختصاص داده، وظیفه داریم تا از این فرصت حداکثر بهره لازم را ببریم.
وی با تاکید بر اینکه باید جهت توسعه اشتغال فعالانه تر عمل کنیم، ادامه داد: از جلسه بعد دستگاه‌های اجرایی وبانک هایی که فعال ترین و ضعیف‌ترین عملکرد را در ارائه تسهیلات اشتغالزایی دارند، معرفی می‌شوند،وی اضافه کرد: باید با سرعت بیشتری سهم اعتبارات ابلاغی شهرستان را جذب کنیم. همچنین روند صدور پروانه‌ها باید شتاب بیشتری داشته باشد وپرونده های موجود دربانک هاهرچه سریعترتعیین تکلیف شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil