جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری نودادگیل؛ در مراسم روز ملی صادرات کشور که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، و سرپرست و وزیر پیشین صنعت معدن تجارت، بهمراه جمع کثیری از صادر کنندگان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد شرکت نوین بافان پرنگ منطقه آزاد انزلی برای چهارمین بار صادر کننده نمونه ملی پوشاک ایران شد.
به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، شرکت مزبور با میزان صادرات ۱۱ میلیون دلار ظرف یک سال گذشته در مقابل ۶ میلیون دلار سال پیش از آن علاوه بر افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی در ارزش صادرات محصولات تولیدی خود، موفق شد به عنوان صادر کننده نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار گیرد.
احمد طاهری مدیرعامل شرکت مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ منطقه آزاد انزلی استفاده از توان طراحی و نیروی انسانی متخصص، بازاریابی مناسب در کنار مزایا و معافیت های قانونی منطقه آزاد انزلی بهمراه اجرای طرح های حمایتی مدیریت عالی سازمان که با ثبات مدیریتی موجبات رونق فضای کسب و کار در منطقه را فرآهم نموده را مجموعه دلایل تداوم مسیر طی شده از سوی این شرکت در تبدیل شدن به صادر کننده نمونه کشوری اعلام کرد.
این واحد تولیدی موفق پوشاک که با ثبت برندRooh در کشور آلمان و با نام تجاری سرزمین شاد از سال ۸۵ در منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر دارای ۷۰ شعبه و نمایندگی داخلی و خارجی است و تا پیش از این، سه بار به عنوان صادر کننده نمونه کشوری و چندین بار به عنوان صادر کننده نمونه استانهای کشور و کارآفرین برتر استانی انتخاب و امسال نیز به عنوان کارآفرین نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفته است.
این صادر کننده و کارآفرین نمونه کشوری که در شهرک ناحیه دو منطقه آزاد انزلی در قالب سه مجموعه تولیدی به طراحی، تولید، فروش در سطح داخلی و صادرات به بازارهای خارجی پوشاک کودکان و بزرگسالان می پردازد با میزان اشتغالزایی حدود ۱۵۰۰ نفر از بالاترین میزان اشتغال مستقیم در سطح منطقه و استان فرآهم بوده است.
گفتنی است در این همایش از ۵۰ شرکت صادر کننده نمونه کشور در گروه فناوری های پیشرفته، فناوری‌های میانی و پایین و گروه کالاهای اولیه با اهدای تندیس تقدیر شد و این صادرکنندگان نمونه از بین بیش از ۵۰۰ شرکت در ۶۳ گروه کالایی و ۷ گروه خدماتی انتخاب شدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil