جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز شنبه 14 در همایش مدیران و روسای مراکز حراست‌های کشور که در سالن همایش بانک مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: باید مجموعه حراست‌ها با استفاده از ظرافت، هم‌اندیشی و ویژگی‌های خاص خود و با انتقال تجربه حفظ سلامت دستگاه‌ها را فراهم کنند.

 

وی کار حراست‌ها را بسیار حساس دانست و تاکید کرد: کار کردن در حوزه حراستی سخت و خطر پذیر بوده و اگر می‌خواهیم بر فضای جامعه اسلامی امنیت و آرامش حاکم شود باید کار را با باور ایمانی و انگیزه خدایی توام کنیم.

 

علوی با اشاره به آموزه‌های اسلامی و روایات ائمه معصومین «علیهم السلام» در خصوص حفظ آبرو، کرامت و حیثیت افراد خطاب به حاضرین گفت: حراست‌ها باید دست افراد را قبل از مبتلا شدن بگیرند و راه نجات را برایشان مشخص کنند تا کرامت و شرافت انسان‌ها از آلودگی مصون بماند.

 

وی وظیفه حراست‌ها را حفظ و حمایت از کارکنان و مدیران دانست و برخورد نرم را در مرحله اول مقدم بر برخورد سخت عنوان کرد و بیان کرد: باید مدیران و کارکنان مجموعه حراست را مایه آرامش، پویایی و نشاط در محیط کار بدانند.

 

وزیراطلاعات کارکنان حراست‌ها را به محاسبه نفس و عملکرد توصیه کرد و گفت: مجموعه عملکرد حراست‌ها باید بر ریلی استوار شود و همانطور که عیب دیگران را می‌گیرند به عیب و نقد دیگران در مورد خود نیز توجه کنند و اشکالات احتمالی را هم در خود و هم در مجموعه شناسایی کنند و با عیب زدایی آن‌ها را از بین ببرند.

 

علوی با اشاره به تحریم‌ها اظهار کرد: باید در پسا تحریم امنیت به ویژه در حوزه سرمایه گذاری بیشتر حفظ شود و قدرت تصمیم‌گیری مردم و مسئولین بالا برود تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil