جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نو داد گیل :  عبدالله پاکاری، گفت:37 سال از شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی ایشان می‌گذرد و همچنان همگان تشنه شخصیت و بینش این شهیدان والامقام هستند .

وی افزود: شهیدان انصاری و نورانی در راه انقلاب و حفظ آرمانهای آن در فضای پرالتهاب آن روزها دست از تمامی امیال دنیوی شستند و جان خود را در این راه نثار کردند .

پاکاری با تاکید بر همت تمامی دستگاهها در جهت برگزاری باشکوه این مراسم اظهار داشت : شهید انصاری بزرگ مردی که قلبش مالامال از تعهد، تقوا، عشق، تلاش و ایثار بود و برما تکلیف است در راه این اندیشه از هیچ تلاشی کوتاهی ننماییم .

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان ادامه داد:امروز جامعه بیش از هر زمان دیگرتشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است و برگزاری محافل شهدا بهترین فرصت برای ترویج این فرهنگ است .

شهید مهندس علی انصاری استاندار گیلان و شهید مهندس علیرضا نورانی معاون امور عمرانی استانداری گیلان در تاریخ 15 تیرماه سال 1360 در ساعت 7 بامداد خونین در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفتند و به مقام عالی شهادت در راه رضای حضرت باری تعالی که سالها برایش تلاش کرده بودند نائل آمدند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil