جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سردار محمدرضا نقدی در هفتمین مجمع عالی بسیج استان گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اختلاف و نفوذ در میان مردم را از ترفندهای جدید دشمن دانست و اظهار کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی نسبت به وحدت توجیه هستند و به اتحاد و وحدت‌شان همواره پایبند بوده‌اند و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بهترین مصداق برای وحدت مردم ایران است.

وی با تاکید بر هوشیاری آحاد جامعه نسبت به ترفندهای دشمنان، افزود: راه‌های نفوذ دشمن را باید شناخت و با سد کردن این راه‌ها به مقابله با دشمنان برخاست.

سردار نقدی بهبود عرصه اقتصاد وابسته به غرب را یکی از راه‌های نفوذ دشمن عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند «امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست‌های خصمانه‌ آمریکا یک عرصه کارزار است».

وی با بیان اینکه رسیدن به اقتصاد پویا و دستیابی به اقتصاد برتر در دنیا نیازمند مولفه‌هایی است، تصریح کرد: نیروی انسانی، دانش و فناوری، مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و سرمایه مالی از زیر‌ساخت‌های رسیدن به اقتصاد برتر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ایران یکی از استثنایی‌ترین کشورهای جهان است، گفت: ما عوامل اصلی برای دستیابی به اقتصاد پیشرو را داریم، اما اقتصادمان پیشرفته نیست لذا برای اقتصاد شکوفا باید خودباوری، همت و همچنین مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح را به کار ببریم.

وی با مقایسه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد عاریتی، خاطرنشان کرد: شعار اقتصاد مقاومتی، پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان و متکی به پیشرفت و توسعه داخلی است، اما اقتصاد عاریتی بر مبنای واردات فناوری و دانش متکی به دوستی با غرب قرار دارد.

نقدی با تاکید بر اینکه هیج کشوری در دنیا با واردات به کشور صنعتی تبدیل نشده، عنوان کرد: خارجی‌ها فناوری بی‌کیفیت می‌دهند، نه فناوری روز؛ صنعت نفت و نساجی مایه عبرت ما در این زمینه است.

وی با بیان‌ اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از تولیدکنندگان پهپاد در دنیا است، گفت: ساخت پهپاد در زمان تحریم‌ها و با تکیه بر دانش بومی محقق شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اسراف را ممنوع می‌داند و بر مصرف بهینه تاکید دارد، ادامه داد: اقتصاد عاریتی به دنبال تجمل و مصرف کالاهای خارجی است. مقام معظم رهبری نیز در این باره فرمودند «دولت واردات کالاهای خارجی را بر خود حرام کند».

وی با بیان اینکه ایران امروز دارای مقتدرترین دستگاه اطلاعاتی است، عنوان کرد: کشور ما امن‌ترین کشور منطقه است و قدرت نظامی و دفاعی ما از دل مقاومت در برابر تروریست‌ها و منافقین به دست آمده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil