پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :یونس محمودی گفت : به میمنت ایام گرامیداشت هفته دولت ، آیین افتتاح 212 واحد مسکونی که با مشارکت و ارائه تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده،با حضور مسوولین ،خانواده معزز شهیدان و ایثارگران و مردم منطقه برگزار شد.
وی افزود : برای احداث این تعداد واحد مسکونی در راستای کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه و جوانان ، 25 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی شتاب خدمت رسانی در حوزه راه و شهرسازی در زمینه آسفالت راه های ارتباطی روستایی در شفت را با کمک نماینده مردم در مجلس و تدبیر و همت مسوولان مطلوب دانست و بیان کرد : در سومین روز از هفته دولت مردم روستاهای شالده، خمیران،خرطوم پایین و خرطوم بالا از توابع شهرستان شفت، از 9 کیلومتر مزایای راه ارتباطی آسفالته بهره مند شدند.
وی ادامه داد : احداث شبکه و نصب ترانس برق رسانی در روستاهای شالده و جیرده، دو واحد خانه بهداشت و درمان در روستاهای لیفکوه و شالده، گازرسانی به روستای کلاچ خندان، اصلاح و بازسازی مجتمع آب رسانی کشاورزی روستای خرطوم و افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن در روستای برزوهندان از دیگر پروژه هایی بود که در سومین روز از هفته دولت در شفت به بهره برداری رسید.
فرماندار شفت خاطرنشان کرد : برای راه اندازی و بهره برداری از این تعداد پروژه بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب ، دو شهر شفت و احمدسرگوراب، یکصد و دو روستا و بیش از 64 هزار نفر جمعیت، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil