جمعه 10 فروردین 1403

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :البته اگر انسان ها اندکی ،جرعه ای و کامی از آیات هستی بخش قرآن عظیم برمی گرفتند ،بدون شک دیگر دولت ها که برخواسته از خواست و احساس نیاز مردم هستند این همه گرفتارحواشی فعالیت های اجتماعی نمی شدند .

بدون تردید همه ی کسانی که یک فعالیت اقتصادی کوچک و بزک را ساماندهی می کنند می باید به جامعه ، دین، آرمان ها و ارزشهای آن جامعه احترام بگذارند ،اما هر چه باشد همیشه عده ای با زیاده خواهی ، آز و طمع بیشتر به دنبال کسب ثروت بیشترترندغافل از اینکه این سوء رفتار دیر و زود گربیان شان را در قالب هزینه های ناخواسته و مصائب مشکلات روحی و روانی  خواهد گرفت .

در ایران اسلامی که هر فعالیتی به نام دین و آرمان مقدس تمام خواهد شد متاسفانه این درک درست دربین عناصر  اثربخش اقتصادی وجود ندارد که تحرکات منفی آنها درنهایت آسیبی نابخشودنی به هویت ملی وارد می آورد .

صنایع در عصر کنونی که از شاکله های توسعه پایدار محسوب میشوند باید این حس وطن پرستی، دین داری و آرمان خواهی را با کار خود عجین کرده تا مخاطبان داخلی و خارجی از محصولشان بعنوان یک برند نام ببرند و در همین راستا این خوشنامی هدیه ای گران سنگ برای ملتی با اصالت باشد .

اینکه یک شرکت بزرگی بنام (پاک)به هر دلیلی برای جبران برخی کاستی ها کم فروشی کند واز وزن محصول بکاهد، اساسا زشت ترین کاری است که از یک مجموعه صادر می شود .

شاید عوامل اثرکذار این شرکت شامل مدیرعامل و هیات مدیره تا به حال سری به قران کریم نزده باشند که خداوند هشدار و تاکید کرده که وای به حال کم فروشان ،آنانی که در وزن محصول کم میگذارند واز خاسرین وزیان کارانندو بدانند روزی برانگیخته شده  و باید پاسخگو باشند .

از آن سو شاید هم عوامل این شرکت ندانند که با این کار مشتریان خود را ازدست داه و نه اینکه جبران خسران نخواهند کرد در دراز مدت بی اعتمادی مردم، بر میزان درامد آنها نیزاثرات سویی خواهد گذاشت .

این هم تصویر قوطی کره مربوط به شرکت پاک است که دیدگاههای ارزشمند شما می تواند راهگشای مشکلاتی اینچنینی باشد.

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil