جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :دکتر نجفی ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجائی و باهنر گفت : این هفته فرصتی است تا خدمات دولت و تلاش های کارگزاران بیان شود.

وی با تأکید بر لزوم ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های عمران و توسعه شهری خاطر نشان کرد : فرمانداران و مدیران ادارات در صدور مجوزهای قانونی برای سرمایه گذاران را تسریع کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت اینکه مدیران شهرستانی و استانی باید همه ی امکاناتی که قانون مشخص کرده را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند تأکید کرد و گفت : باید همه ی موهبتهای الهی به منظور بهره مندی حلال شهروندان در اختیار آنان قرار گیرد و در این مسیر امکانات لازم فراهم شود.

دکتر نجفی با بیان اینکه رفع موانع سرمایه گذاری در گیلان به گفتمان عمومی تبدیل شده است گفت : هم اکنون حتی افرادی که در 2 سال گذشته نسبت به جمله ی پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران انتقاد می کردند امروز در حرف و سخن خود را حامی سرمایه گذاران معرفی می کنند.

وی همچنین بر توجه ویژه ی مسئولان کشوری به جمعیت مسافران و گردشگران استان تأکید و تصریح کرد : اگر هنر بهره گیری از فرصت حضور مسافران در استان را نداشته باشیم منجر به بروز مشکلات علی الخصوص تولید بی رویه ی زباله می شود.

در این مراسم امیر جانبازی فرماندار رودسر به ارائه گزارشی از برنامه های هفته ی دولت در این شهرستان گفت : 136 پروژه در هفته ی دولت با همکاری 15 دستگاه اجرایی و با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil