پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ، از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه عمرانی، گردشگری و صنعتی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 911 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت، از سوی این سازمان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شوند.

وی افزود: در ایام نکوداشت هفته دولت از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه گردشگری پارک ساحلی چپرپردزمان به مساحت 5.5 هکتار و پارک جنگلی طالب‌آباد به مساحت 5 هکتار مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد و همچنین در این ایام سایت استقرار گمرک در مرکز خودرو، ساختمان گمرک شهرک صنعتی شماره یک، سامانه جامع اطلاعات مکانی این منطقه افتتاح می‌شوند.

افقی گفت: در ایام هفته دولت کارخانه تولید انواع داروهای دامی، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در شهرک صنعتی شماره یک منطقه فعالیت خود را آغاز می‌کند و همچنین شاهد افتتاح سالن ورزشی باغ امیرکنده در این منطقه خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل همچنین از آغاز عملیات عمرانی و آزادسازی اراضی اجرای پروژه جاده اختصاصی ورودی منطقه خبر و ادامه داد: بلوار دسترسی به مجتمع بندری کاسپین و همچنین آغاز 17 پروژه عمران روستایی که مشتمل بر آسفالت معابر روستایی، بهسازی مساجد، لوله گذاری کانال‌های آب و ... از دیگر پروژه‌های هستند که در هفته دولت آغاز می‌شوند.

وی اضافه کرد: احداث مرکز تجاری و فروشگاهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، سه نمایشگاه خودرو و خدمات پس از فروش خودرو با سرمایه‌گذاری شرکت‌های دارای مجوز واردات خودرو با پلاک منطقه و دو انبار سرپوشیده به مساحت 4هزار و 800 مترمربع در محدوده گمرکی گلشن از جمله دیگر پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی و مراحل احداث آنها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این مدت آغاز می‌شود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil