پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :محمدعلی نجفی روز دوشنبه در این مراسم ضمن تاکید بر نگاه خلاقانه گفت: نگاه و اجرای خلاقانه می تواند ایجاد اعتماد ، صداقت و راستی آزمایی در مجریان، مدیران و در نهایت مخاطبان بوجود آورد.
وی افزود: رویکرد فرااستانی و فرا مرزی، شناساندن توانمندی های بومی، فرهنگسازی و تقویت روحیه خودباوری، انصاف در عملکرد، تولید برنامه های پرمحتوا و تقویت روحیه نشاط و امید و سوق دادن جامعه به سوی کارآفرینی و مسوولیت انتظارات ما از صدا و سیمای گیلان است.
نجفی اظهار کرد : همدلی صدا و سیمای این مرکز با دولت مشهود بود و از نمونه های بارز آن می توان به پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری به گیلان اشاره کرد.
وی گفت: گاهی ممکن است در برخی مواقع مشکلات با بزرگنمایی عنوان شده باشد، اما در مجموع می بایست انعکاس مشکلات مردم از سوی صدا و سیمای گیلان را ستود.
استاندار گیلان کمک به رونق اقتصادی و توسعه گردشگری گیلان را یکی از مأموریت های صدا و سیما عنوان و تصریح کرد : با نهادینه کردن الگوهای صحیح و خودباوری می توان نقش مهمی در فرهنگ سازی مردم ایفا کرد.
در پایان این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛ ضمن قدردانی از خدمات محسن نصرپور، علی طلوعی به عنوان مدیر کل صدا و سیمای گیلان معرفی شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil