جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :رادنی دیدار با تاکید بر حضور پرقدرت سپیدرود در مسابقات جام‌حذفی اظهار داشت: سپیدرود در مرحله نخست باید روز پنجشنبه هفته آینده از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت به مصاف ابومسلم مشهد برود.

وی در ادامه افزود: تا این لحظه هنوز مسئولان باشگاه ابومسلم خبری مبنی بر حضور یا عدم حضور این تیم در جام‌حذفی به ما نداده‌اند و ما مجبوریم فرض را بر برگزاری این مسابقه بگذاریم.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به سایر حریفان این تیم در جام حذفی گفت: پس از ابومسلم ما باید به مصاف تیم شهرداری ماهشهر برویم و در صورت موفقیت استقلال خوزستان حریف سپیدرود در مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد بود.

دیدار در ارتباط با جذب نفرات جدید برای سپیدرود در فصل 94-95 گفت: امسال سپیدرود موفق شده تا بیش از پنج بازیکن لیگ برتری را به‌ترکیب خود اضافه کند که با توجه به حفظ نفرات شاخص فصل گذشته مطمئنا شرایط مطلوب‌تری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.

وی افزود: امین ترکاشوند بازیکن سابق تیم‌های راه‌آهن تهران، گهردرود و داماش گیلان، حامد حاجتی بازیکن پیشین تیم‌های صبا و پگاه گیلان، ابوذر رحیمی بازیکن سابق فولاد خوزستان، راه آهن تهران و داماش گیلان، بهنام لایقی‌فر دروازه‌بان داماش گیلان و افشین چاووشی بهترین مهاجم تاریخ فوتبال رشت که سابقه حضور در تیم‌های استیل آذین و داماش گیلان را دارد، از جمله بازیکنانی هستند که به سپیدرود پیوسته‌اند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: سهیل حق شناس کاپیتان سرشناس سپیدرود هم پس از یک فصل به خانه بازگشته است و محمد دادرسی از داماش گیلان، افشین عشوری زاد و میثم میرپسندیده از رهپویان رضوانشهر و محمد میری از مس سونگن نیز به سپیدرود ملحق شده‌اند.

دیدار شرایط سپیدرود را مطلوب دانست و گفت: بازیکنان در حال حاضر زیر نظر علی نظرمحمدی مربی در حال طی کردن روزهای آخر بدن‌سازی هستند و با توجه به اینکه بیش از یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم زمان باقی مانده‌است بازیکنان با بدن‌های آماده می‌توانند گام به این مسابقات بگذارند.

مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با انتقاد از افزایش تیم‌های لیگ دسته دوم گفت: فدراسیون فوتبال از یک سو اعلام می‌کند که هدفش کم کردن تیم‌ها در لیگ دسته اول و دوم است و از یک سو به ناگاه با یک مصوبه چهار تیم به لیگ دسته دوم اضافه می‌کند و تعداد تیم‌ها را به عدد چهل می‌رساند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil