جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل:مهندس فردین چراجی مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی استان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گیلان ضمن قدرشناسی از عملکرد رسانه های گروهی در برقراری ارتباط موثر بین مردم و مسئولان گفت :بدون حضور اثربخش شما اساسا کار و فعالیت دستگاههای اجرایی انعکاس مطلوبی نخواهد یافت.

وی سپس ازبروز بحران آب زراعی امسال که با سوخت رسانی بموقع ،بیش از 50 درصد از آن به شرایط مطلوب رسیده است ، سخن گفت وافزود :استان گیلان بعنوان قطب کشاورزی کشور که نقش ارزنده ای در خودکفایی اقتصادی ایفا می کند بدون تردید با اطلاع رسانی بهنگام رسانه های گروهی می تواند ارتباط بین مردم و مسئولان را تقویت وبهبود بخشد.

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی گیلان عمده ترین بسترهای توسعه عمرانی را حضور بخش خصوصی ارزیابی کرد و گفت :در هفته دولت پروژه هایی را در غرب و شرق استان با مشارکت بخش خصوصی افتتاح خواهیم کرد که همچنان گیلان را در رتبه برترین جایگاه پمپ بنزین و سی ان جی کشور قرار خواهد داد .

وی با یادآوری این نکته که گیلان به لحاظ گردش پذیری می باید از جهت جایگاههای سوخت سرآمد کشور باشد ،از وجود 114 جایگاه پمپ بنزین و95 جایگاه گاز خبر داد و گفت :با توجه به اینکه هر هزار خودرو باید یک جایگاه سوخت داشته باشند،شرایط گیلان در سطح استاندارد کشور قرار دارد .

چراجی با اشاره به اینکه تمامی پمپ های بنزین استان از استاندارد لازم برخوردارند ، توجه به کیفیت بنزین را از اهداف شرکت برشمرد و افزود : هم اکنون 350 نفر در پخش فرآورده های نفتی استان فعالیت دارند و در همین راستا میزان مصرف روزانه گاز  استان 900هزار متر مکعب میباشد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil