جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: در پایان دور پنجم این رقابت ها ، شاهین ساده و امیرمحمد سوزنکار از استان گیلان به همراه محمدرضا اصغرزاده از مازندران با کسب پنج امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفتند .
همچنین آریا امیدی و بهروز مرادی از گیلان ، رستم بهمرادی از یزد ، روزبه رستمی و علی پیلوایی از تهران ، محمدامین مولایی از مازندران ، مرتضی عسگری از زنجان و متین غفاری فر از البرز با کسب 5/4 امتیاز در تعقیب صدرنشیان هستند .
چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج قهرمانی مردان کشور، از عصر جمعه هفته گذشته با حضور حدود 300 شطرنجباز از سراسر کشور در شهر رشت آغاز شده است .
شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، طبق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج و در 11 دور به روش سوییسی با هم به رقابت می پردازند .
در پایان این دوره از رقابت ها ، 23 شطرنجباز برتر انتخاب و به مرحله نیمه نهایی رقابت های شطرنج قهرمانی مردان کشور در سال 94 صعود خواهند کرد .
مسابقات شطرنج قهرمانی مردان کشور در سال جاری، در سه مرحله انجام خواهد شد که در پایان نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی شطرنج مردان ایران درمی آیند.
مرحله نخست رقابت های شطرنج قهرمانی مردان کشور، به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهر رشت ادامه خواهد یافت

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil