جمعه 7 اردیبهشت 1403

 به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :  همزمان از ایام ا.. دهه فجر ، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان ، مهندس خسته بند نماینده مردم شریف شهرستان بندرانزلی ، مهندس مومنی زاده فرماندار ، مهندس فکور ، شهردار و جمع کثیری از مسئولین و مقامات محلی برگزار گردید
استاندار گیلان در این مراسم ، تامین اجتماعی را یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین مجموعه ها بویژه در زمینه خدمات درمانی و پوشش بازنشستگی به جامعه هدف برشمرده و از خدمات ارزنده سازمان قدردانی نمود .
حق پرست مدیرکل استان نیز در این مراسم با اشاره به اخذ مجوز ٧ شعبه طی سه سال گذشته برای تامین اجتماعی گیلان ، از این دستاورد بعنوان یک اقدام کم سابقه در عرصه سازمان و کشور یاد نموده و افزود : ارتقاء تیپ شعب و اخذ مجوز ساخت و نوسازی ساختمانها از دیگر تایج تلاشهای صورت گرفته بمنظور فراهم ساختن بستر و شرایط ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف میباشد .
مدیرکل استان ، اجرای این پروژه را در زمینی به مساحت ١٨٦٣ مترمربع با زیربنای ٣٣٦٤ مترمربع در سه طبقه طی ١٨ ماه نوید داده و با اشاره به اعتبار ٦٢ میلیارد ریالی این پروژه ، اظهار امیدواری نمود تا با تلاش و جدیت  پیمانکار شاهد افتتاح و بهره برداری رسمی این ساختمان در ایام هفته دولت در سال ٩٧ باشیم .
حق پرست همچنین از تلاشها ،  مساعدتها ، پیگیریها و همکاری ارزنده مهندس خسته بند نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و شهرداران وقت طی دوسال گذشته قدردانی نمود .
مدیرکل استان این پروژه را هدیه ای به برکت ایام ا.. دهه فجر به جامعه ٩٠ هزار نفری مشمولین تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان برشمرده و اظهار داشت با ارتقاء این شعبه طی سال گذشته به تیپ یک ، امیدواریم شاهد رشد وشکوفایی بیش از پیش آن باشیم .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil