شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : ذبیح الله نیکفر با اشاره به اینکه بیمارستان قلب و عروق دکتر حشمت رشت تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق استان گیلان است اظهار داشت: محدود کردن برخی از اقدامات پزشکی در بیمارستان دکترحشمت مردم را دچار مشکل کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چنانچه بیمارستان دکتر حشمت رشت دارای 4 متخصص عضو هیئت علمی دارای فلوشیپ اینترونشن جهت انجام انژیوپلاستی در اختیار دارد چرا انجام برخی اقدامات درمانی ضروری بیماران قلبی در بیمارستان دکتر حشمت رشت محدود شده است؟

نیکفر با تاکید بر اینکه در بیمارستان‌های خصوصی هزینه‌های بالا دریافت می‌شود و مردم توان پرداخت هزینه‌های سنگین بیمارستان‌های خصوصی را ندارند تصریح کرد: از چند ماه گذشته تاکنون آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان دکتر حشمت محدود شده است.

 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکثر بیماران از جمله اقشار محروم و مستضعف استان گیلان برای درمان و معالجه خود به ناچار به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه مردم جهت درمان در بیمارستان‌های خصوصی متحمل هزینه‌‌های سنگین و میلیونی می‌شوند گفت: برخی از اقشار مردم برای به‌دست آوردن سلامتی خود مایحتاج زندگی خود را به فروش می‌رسانند.

 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید دور از ذهن داشت که بیمارستان‌های بخش خصوصی مشکلات فراوانی را از مردم و دولت حل می‌کنند افزود: مسئولان بیمارستان دکتر حشمت باید دلیل محدودیت‌های درمانی در این بیمارستان را اعلام کنند.

 وی ضمن درخواست از عالی‌ترین مقام اجرایی استان جهت پیگیری و اقدام لازم در خصوص محدودیت‌های درمانی بیمارستان دکتر حشمت رشت خاطرنشان کرد: مسئولان باید به طور شفاف و روشن بیان کنند که چه اتفاقی در این بیمارستان رخ داده است.

گفتنی است، ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و عضو کمیسیون بهداشت مجلس با صدور نامه‌ای به استاندار گیلان خواستار پیگیری و اقدام عاجل در خصوص محدودیت‌های درمانی بیمارستان دکتر حشمت شد. تسنیم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil