شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : اسفندیار زیال، رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: این دوره از رقابت ها ، از روز سه شنبه هفته جاری 19 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت و با حضور زبده ترین کاراته کاران ایران آغاز می شود.

وی افزود: بر این اساس ، پیش بینی می شود که بیش از 600 کاراته کار از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور یابند که در پایان ، نفرات برتر به اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور راه خواهند یافت.

وی اظهار کرد: رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، به مدت سه روز در رشت ادامه می یابد که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در بخش های کاتای انفرادی ، کاتای تیمی و مبارزه با هم رقابت می کنند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان ادامه داد: در روز اول این رقابت ها ، کاراته کاران حاضر در این دوره از مسابقات ، در بخش های کاتای انفرادی ، کاتای تیمی و مبارزه وزن 55- کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت .

زیال خاطرنشان کرد: همچنین در روز دوم این رقابت ها(چهارشنبه 20 بهمن) ، کاراته کاران اوزان 60- کیلوگرم و 67- کیلوگر با هم به رقابت می پردازند و در روز پایانی این مسابقات نیز ، کاراته کاران اوزان 75- کیلوگرم ، 84- کیلوگرم و 84+ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil