شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل:محمد اکبرزاده دراین نشست با اشاره به هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و گرامیداشت یاد وخاطره این شهید گرانقدر افزود : آنچه که اصحاب رسانه درباره مشکلات می نویسند، اگر منابع مطبوعاتی شان درست باشد، درست است و نباید از آن بی تفاوت گذشت.
وی اضافه کرد : اگر قرار است از بعد آموزشی ، فرهنگی، اجتماعی ترویج صداقت در گفتار و رفتار داشته باشیم ، برجسته ترین تابلو ، تابلویی است که خبرنگاران به دست می گیرند.
وی حقیقت را بالاترین سرمایه دانست و گفت : جامعه امروز تشنه شنیدن حقایق هستند و بسیاری از موضوعاتی که خبرنگاران به آن توجه می کنند ، نشات گرفته از خبرها و گزارشات خبرنگاران است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان نیز در این نشست خبرنگاران را جهاد گران جبهه فرهنگی دانست و گفت : خبرنگاران متعهد و باصداقت این مرز و بوم ثابت کردند که کار جهادی در این زمینه انجام می دهند و در مقابل توطئه دشمنان همچون یک رزمنده ایستادند و رسالت خود را در جهت اهداف نظام انجام می دهند.
حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی افزود : بخشی از وظیفه ایجاد همدلی و همزبانی بیشتر بین ملت و دولت بر عهده خبرنگاران است که امیدواریم خبرنگاران هر چه بیشتر در جهت تقویت این فضا گام بردارند.
وی با بیان این که مشکلات خبرنگاران را می دانیم، اظهار کرد : خبرنگران با کمترین امکانات کارهای بزرگی انجام می دهند؛ از اینرو ، باید توجه به آنها مقطعی نبوده و در تمامی طول سال به مشکلات آنها توجه شود.
روز هفدهم مردادماه مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بدست گروهک تروریستی طالبان در سال 1377 ، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil