جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر علی منتظری امروز در مراسم افتتاحیه بزرگترین هایپر مارکت شمال کشور که در شهر رشت افتتاح شد،گفت: فروشگاههای بزرگ نقش موثری در عرصه توزیع مناسب کالای استان ایفا می کنند و در حال حاضر شاهد افزایش افتتاح بازگشایی فروشگاههای بزرگ در سطح استان هستیم.

وی افزود: در سال 92فقط 20فروشگاه بزرگ با ده هزار متر مربع فعالیت داشتند و در سال 95تعداد فروشگاههای بزرگ به صد فروشگاه در مساحتی بالغ بر 55هزار مترمربع رسیده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان ادامه داد:فروشگاههای بزرگ مزیت خاصی برای استان دارند و باید توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم.

ضمن توسعه فروشگاههای بزرگ، از کسب کار خرد هم حمایت می‌شود

دکترمنتظری خاطرنشان کرد: حمایت سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان همچنان برقرار است.

وی با اشاره به اینکه حمایت و توجه به فروشگاههای بزرگ از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید است،افزود: بنا داریم عقب ماندگی ها را در استان جبران کنیم.

دکتر علی منتظری ادامه داد:طی سالهای آینده شاهد افزایش و توسعه فروشگاههای بزرگ در استان هستیم.

وی از صاحبان فروشگاههای استان خواست تا کالای تولید داخل استان در قفسه‌گذاری در اولویت کارهای خود قرار دهند.

اعلایی: برگزاری جشنواره محصولات ارگانیک در رشت

اعلایی از برگزاری اولین جشنواره محصولات ارگانیک در شهر رشت خبرداد و گفت: عرضه غذای سالم از هداف مهم فروشگاههای بزرگ است و این هدف مهم در جشنواره دنبال می‌شود.

رییس سازمان مشاغل شهری شهرداری رشت تصریح کرد:غذاهای مناسب و متنوع از مزیت‌های شهر رشت است و برگزاری این جشنواره از اقدامات مهم برای معرفی بیشتر غذاهای گیلان به دنیا خواهد بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil