پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: در این بازدید که نماینده شهرستان در مجلس، معاون فرماندار ، بخشدار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر را همراهی می کردند ، احمد اصغری مهرآبادی از نزدیک روند اجرای طرح پروژه مسکن مهر منطقه تمچال آستانه اشرفیه را مورد بازدید قرار داد.
در این بازدید که با هدف بررسی و شناسایی مشکلات پروژه مسکن مهر آستانه اشرفیه انجام شد؛ نماینده شهرستان و معاون فرمانداری آستانه اشرفیه به بیان مشکلات مسکن مهر منطقه تمچال آستانه اشرفیه پرداختند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر نیز در حاشیه این بازدید به بررسی مشکلات مربوط به این طرح پرداخت و از نزدیک با مردم گفت و گو کرد.
بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت : اجرای طرح مسکن مهر تمچال آستانه اشرفیه از سال 88 در زمینی به مساحت بیش از سه هکتار آغاز شده است.
محمد حسن خواه با بیان اینکه در این طرح احداث 252 مسکن برای متقاضیان در حال ساخت است افزود : تاکنون تعداد 24 واحد مسکونی این طرح به متقاضیان واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه 18 واحد مسکونی دیگر این طرح نیز آماده واگذاری است افزود : امیدواریم هرچه زودتر شاهد اتمام طرح مسکن مهر آستانه اشرفیه باشیم.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil