شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : علیرضا حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه به دلیل نزدیکی ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر از ۱۲ بهمن  آغاز شده است گفت: ما جامعه هدف خود را اقشار مختلف جامعه انتخاب کرده ایم و سعی داریم در برنامه‌های این دهه انقلاب و دستاوردهای آن را به خصوص به جوانان بشناسانیم.

 وی با بیان اینکه مهمترین برنامه های این سازمان در ایام دهه برگزاری مسابقه موبایلی در سطح شهر، برگزاری مجالس خاطره خوانی رزمندگان و انقلابیون در سرای محلات با همکاری مدیران مناطق سرای محلات، برگزاری مسابقه کتابخوانی شهادت و انقلاب در بین کارکنان شهرداری رشت است،گفت از دیگر برنامه ها برگزاری نمایشگاه نگارگری در گالری شماره ۲ سازمان، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و کارگاه خوشنویسی در گالری شماره ۱ سازمان می باشد.

 وی با بیان اینکه غبارروبی از قبورشهدا از برنامه های اولین روز دهه مبارک فجر بوده است، گفت: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیاء با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های این ایام می باشد.در همین راستا بازدید از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی نیز انجام خواهد پذیرفت .

 علیرضا حسنی نشست "نقش زن در تداوم نهضت عاشورا و پیروزی انقلاب اسلامی" را جز یکی از برنامه های این ایام برشمرد و افزود: این برنامه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در تالار گفتمان ساختمان تاریخی شهرداری برگزار می شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقه نقاشی انقلاب در پیاده راه علم الهدی (ویژه کودکان و نوجوانان) در پنجمین روز ایام دهه فجر(۱۷ بهمن)با مشارکت منطقه ۲ اشاره نمود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به سومین دوره المپیاد ورزش کارکنان "جام فجر" اشاره نمود و گفت: این دوره در بخش آقایان در سالن آتش نشانی و در بخش بانوان در سالن حجاب از ۱۹ تا ۲۱ بهمن برگزار می گردد.

حسنی مراسم "جشن شب ۲۲ بهمن" و "آیین الله اکبر" را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم در شب ۲۱ بهمن همراه با پرواز بالن آرزوها در پیاده راه فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان به برگزاری مراسم "اختتامیه برنامه های دهه فجر" اشاره کرد و گفت: این مراسم ۲۱ بهمن در سالن شهید انصاری با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

  در پایان از محمد علی ثابت قدم شهردار رشت و نیز اعضای شورای اسلامی شهررشت بابت همکاری و مساعدت با سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در اجرای این برنامه ها تشکر و قدردانی کرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil